Kun itse tekee saa sellaisen, kun sattuu tulemaan
Siitä onkin hetki aikaa, kun olen viimeeksi postaillut. Sanotaanko näin, että on ollut tässä kaikenlaista ja kirjoittaminen sekä sisustusjutut ovat molemmat jääneet vähän taka-alalle elämän tyrskyissä ja myrskyissä. Uusi vuosi ja alkava kesä on onneksi tuonut mukanaan uusia tuulia että projekteja myös kotiin. Niistä toivottavasti pian lisää ja saadaan tännekin hiljallen sisältöä! Luvassa aikamoinen DIY pläjäys heti kärkeen, sillä sisäinen Puuha Peteni on ottanut vallan!
Tässä pientä maistaista mitä tuleman pitää, viimeisin DIY projektini!




