Tervetuloa, ovet on avoinna
Tervetuloa pieneen kotiin ullakolla. Olen jo seonnut laskuissa siinä, kuinka monta blogia olen aloittanut ja menettänyt niihin kiinnostukseni alle kuukaudessa. En vain ole löytänyt postattavaa ja ennen pitkään koko homma on painunut unholaan. Kun sain kutinan aloittaa uudelleen bloggaamisen istutin itseni alas ja tein pienen retken jonnekin aivojeni sopukoihin itsetutkiskelun merkeissä. Miksi jokainen projekti on tähän mennessä päättynyt totaaliseen kiinnostuksen puutostilaan vain muutamaa viikkoa myöhemmin? Rehellisesti, olen kirjoittanut asioista tavalla, joka ei ole minua. Niin tärkeä kuin blogin aihe onkaan on myös se, että kirjoittajasta paistaa läpi tämän persoona ja oma tyyli. En ole koskaan ollut täysin uskollinen omalle tyylilleni ja viboilleni. Olen yrittänyt olla esteettinen, siisti ja mukailla valtavirtoja siinä missä olen todellisuudessa kokeileva ja rönsyilevä ihminen että sisustajatyyppi.
Siispä, tässä se tulee, sellaisena kuin se on;
Pieni koti ullakolla ei ole täydellinen. Se on usein hieman sotkuinen, osaksi saan kiittää tästä russelieläintä ja osaksi meitä kaoottisia kaksijalkaisia. Pieni koti ullakolla on kokeileva, hieman kaoottinen, mutta asukkiensa näköinen. Kulkemalla huoneesta toiseen voit saada hyvinkin tarkan kuvan siitä mistä tämän vinokaton alla pidetään. Pieni koti ullakolla ei ole valkoinen, moderni eikä juuri pidä sisällään designer-huonekaluja jos emännän hiellä ja hiertymillä väkertämäiä DIY huonekaluja ei lasketa. Joskus pieni koti ullakolla vaihtaa järjestystä kerran viikossa ja joskus se säilyy sijoillaan kuukausitolkulla. Vuodenajat, mielialat ja muut ailahdukset rytmittävät sisustusintoa ja suuntauksia. Pienestä kodista ullakolta löytyy tottakai tredijuttuja ja ne pakollisen Iittalat, mutta myös paljon muuta. Koti on meille mielenmaisema ja ennen kaikkea paikka, jossa on sielua.
Siispä näiden kaksi vuotta vanhojen kuvien saattelemana toivotan sinut tervetulleeksi lukemaan pieni koti ullakolla blogia elämästä vinojen kattojen alla ja vähän aiheesta rönsyillenkin. Tällä kertaa aion olla uskollinen omalle tyylilleni ja turhia arastelematta jakaa oman makuni, tyylini ja sisustusmietteeni täällä blogissa.
Tervetuloa mukaan!




0 comments: